Dragonballfanon Wiki
Advertisement

Pierwszy odcinek BH sagi 2, toczący się 4 lata po pokonaniu Buu

Streszczenie[]

2 lata po pokonaniu Hildegarna i uratowaniu świata przed zagładą, na Ziemi zapanował pokój, w zaświatach Bardock, Gine, Raditz, Tullece i Broli bez zła czekają na wskrzeszenie, w tym celu udają się do króla światów, który kontaktuje się z Goku żeby użył smoczych kul, tymczasem na Ziemi zjawia się BH (który dowiedział się że zostali wskrzeszeni), Bardock i Gine nie wiedzą kim on jest, więc Goku mówi im że to BH, potem BH wyczuwa że ktoś meczy psa więc postanawia zabić człowieka który to robi, jak wrócił, BH porywa on Goku i daje naszym bohaterom 3 tygodnie na wzmocnienie. Ów Saiyanie poznają SSJ4 ale mają też sojuszników - Trunksa z przyszłości a zaraz po nim pojawił się Gohana z przyszłości. Trunks miał łzy w oczach widząc że jego mentor znowu żyje, a Gohan ledwo go poznał, ale cieszył że pokonał androidy (chociaż sam nie wie jak wrócił do życia, wszak został zabity przez Lapisa z przyszłości). Pierwszym wrogiem do pokonania nie jest książe, a klon Vegetto, Goku pyta się jak powstał, więc BH odpowiedział że użył robotów szpiegujących bazujących na tych od Dr. Żygago żeby zdobył dane o Vegetto z jego walki z Buu. Klon Vegetto zostaje pokonany ale nasi bohaterowie nie mogą pokonać BH, wtedy Goku pomyślał żeby użyć Genki Damy, niestety nawet ona nie pomaga, bo BH okazuje się nieśmiertelny. BH odlatuje ale przedtem rani Goku. Na innym kontynencie BH "przysięga" Goku że go pokona.

Spis postaci[]

  • Książe BH
  • Dzeki
  • Bardock
  • Gine
  • Son Goku
  • Raditz
  • Tullece
  • Broli
  • Son Gohan (Przyszłość)
  • Trunks (Przyszłość)
  • Król światów
  • Bio-Vegetto
  • Piesek
  • Król Jama
  • Vegetto
  • Buu
  • Future Lapis
  • Człek
  • Narrator
Advertisement